BLOG DE LOGOPÈDIA I COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES

RECULL DE RECURSOS PER PROFESSIONALS I FAMÍLIES PER TREBALLAR LES COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES A CASA, A L'AULA I EN LES SESSIONS DE LOGOPÈDIA.

blogs i webs

  • INNOVEDUCA - INFANTIL
  • PICTOGRAMES ARASAAC
  • MIRA QUE DIC: LSC, DIBUIX I VEU
  • OPTIMOT-CONSULTES LINGÜÍSTIQUES
  • GRAMÀTICA ESSENCIAL DE LA LLENGUA CATALANA

lunes, 6 de abril de 2020

QUÉ ÉS LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA?

http://xtec.gencat.cat/web/.content/alfresco/d/d/workspace/SpacesStore/0034/123b201e-dfd6-4346-97ef-b9086ed62c56/cons_fonologica.pdf
en abril 06, 2020
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest
Etiquetas: CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Entrada más reciente Entrada antigua Inicio
Suscribirse a: Enviar comentarios (Atom)

Buscar este blog

EINES

  • Página principal
  • DICCIONARI DÍDAC
  • WIQUIPÈDIA
  • DICCIONARIS
  • PORTAL LINGÜÍSTIC CCMA
  • BIBLIOTECA JCLIC
  • traductor multilingüe AVUI
  • TRADUCTOR BING - ESCOLTA-HO BÉ EN CATALÀ

Etiquetas

  • ABECEDARI
  • ADJECTIUS
  • APPS
  • ATENCIO AUDITIVA
  • ATENCIÓ VISUAL
  • AULES D'ACOLLIDA
  • AUTISME
  • AVALUACIÓ
  • BUFAR
  • CANÇONS
  • CATEGORIES SEMÀNTIQUES
  • CÒMICS
  • COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES
  • COMPRENSIÓ LECTORA
  • COMPRENSIÓ ORAL
  • COMUNICACIÓ
  • COMUNICACIÓ BIMODAL
  • CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA
  • CONSCIÈNCIA LÈXICA
  • CONSCIÈNCIA SIL.LÀBICA
  • CONSTRUCTIVISME
  • CONTES
  • CREAEDUCA
  • CREDA
  • DESENVOLUPAMENT DEL LLENGUATGE
  • DISCRIMINACIÓ AUDITIVA
  • DISLÀLIA
  • DISLÈXIA
  • DITES I EXPRESSIONS CATALANES
  • EDUCACIÓ EMOCIONAL I HABILITATS SOCIALS
  • EDUCAPLAY
  • EMOJIS
  • ENDEVINALLES
  • ESCOLA INCLUSIVA
  • ESCRIPTURA
  • EXPRESSIÓ ORAL
  • FESTA DE SANT JORDI
  • FITXES DE CATALÀ
  • FITXES DE LLENGUA
  • FITXES INTERACTIVES EN CATALÀ I CASTELLÀ
  • FLUÏDESA VERBAL
  • FONEMA A FONEMA
  • FORMACIÓ DE FRASES
  • GIANNI RODARI
  • GRAFOMOTRICITAT
  • GRUPS CONSONANTICS I SIL.LABES MIXTES
  • HABILITATS SOCIALS
  • HIPÒTESIS LECTORES
  • INFO K I ALTRES VIDEOS EDUCATIUS DEL SUPER 3
  • JCLIC
  • JOCS
  • LECTURA
  • LÈXIC
  • LLENGUA NIVELLS INICIALS
  • LLENGUATGE CORPORAL I GESTUAL
  • LLIÇONS EN CASTELLÀ
  • LOGOPÈDIA MUSICAL
  • LSC
  • LSE
  • MEMÒRIA
  • MEMÒRIA AUDITIVA
  • MEMÒRIA VISUAL
  • MONOSÍL.LABS
  • MORFOLOGIA I SINTAXI
  • NADALES
  • OPOSICIONS FONOLÒGIQUES
  • ORTOGRAFIA
  • OTORRINOLOGIA I LOGOPÈDIA
  • PARELLES LECTORES
  • PATOLOGIES
  • PICTOGRAMES
  • POESIA
  • POESIA VISUAL
  • PRAGMÀTICA
  • PRÀXIES BUCOFONATÒRIES
  • PROGRAMACIONS LOGOPÈDIQUES
  • PROPOSTES DIDÀCTIQUES GENCAT
  • RECEPTES
  • RECOMANACIONS LOGOPÈDIQUES- FAMÍLIES
  • RECURSOS A YOUTUBE
  • RELAXACIO
  • RESPIRACIÓ GUIADA
  • SAAC
  • SANT JORDI
  • SEMÀNTICA
  • SEQÜENCIES TEMPORALS
  • SERVEI DE LOGOPÈDIA ESCOLA REL
  • SOY VISUAL
  • TALK TYPER
  • TANGRAM
  • TEXT DESCRIPTIU
  • TIPUS DE TEXT
  • TRAVADES
  • TREBALLS DE LLENGUA ONLINE
  • VARIS
  • VEU
  • WEBS I BLOGS LOGOPÈDIA

Datos personales

LOGOPÈDIA REL
Ver todo mi perfil

Archivo del blog

  • ►  2022 (36)
    • ►  diciembre 2022 (2)
    • ►  noviembre 2022 (4)
    • ►  septiembre 2022 (3)
    • ►  junio 2022 (9)
    • ►  mayo 2022 (2)
    • ►  abril 2022 (4)
    • ►  marzo 2022 (3)
    • ►  febrero 2022 (3)
    • ►  enero 2022 (6)
  • ►  2021 (50)
    • ►  diciembre 2021 (6)
    • ►  noviembre 2021 (10)
    • ►  octubre 2021 (2)
    • ►  agosto 2021 (1)
    • ►  junio 2021 (7)
    • ►  mayo 2021 (2)
    • ►  abril 2021 (5)
    • ►  marzo 2021 (9)
    • ►  febrero 2021 (2)
    • ►  enero 2021 (6)
  • ▼  2020 (309)
    • ►  diciembre 2020 (5)
    • ►  noviembre 2020 (9)
    • ►  octubre 2020 (3)
    • ►  septiembre 2020 (12)
    • ►  julio 2020 (28)
    • ►  junio 2020 (60)
    • ►  mayo 2020 (85)
    • ▼  abril 2020 (87)
      • LÈXIC VISUAL PER CATEGORIES GRAMATICALS: ACCIONS.
      • DISCRIMINACIÓ AUDITIVA: IMATGES DE PARAULES AMB F ...
      • EL CÒMIC COM A RECURS DIDÀCTIC I LOGOPÈDIC
      • COMPETÈNCIES LINGÜÍSTIQUES
      • ORTOGRAFIA NATURAL, ARBITRÀRIA I REGLADA
      • VIURE A CATALUNYA. LÀMINES DE VOCABULARI EN IMATGE...
      • JUGANT AMB LA LLENGUA: JEROGLÍFICS
      • CATEGORIES SEMÀNTIQUES
      • EMBARBUSSAMENTS
      • LOGOPÈDIA A YOUTUBE I EN CASTELLÀ
      • LOTOS FONÈTICS: EN POSICIÓ INICIAL, MITJA I FINAL,...
      • COM MILLORAR ATENCIÓ I MEMÒRIA
      • CONFICONTES
      • PREVENCIÓ I TRACTAMENT DE LA VEU
      • PROPOSTES EDUCATIVES EN TEMPS DE CONFINAMENT
      • MÉS ACTIVITATS DE SANT JORDI
      • TITELLES PER RETALLAR I REPRESENTAR LA LLEGENDA DE...
      • COMPRENSIÓ LECTORA DE TEXT- ELS GORIL.LES
      • ABECEDARI
      • PARAULES QUE COMENCEN PER....
      • LA LLEGENDA DE SANT JORDI A YOUTUBE
      • CANÇO DE SANT JORDI : VIDEO I LLETRA
      • CONSTRUCCIÓ DE FRASES
      • LOGOPÈDIA DINÀMICA I DIVERTIDA
      • CATALÀ INICIAL
      • ACTIVITATS DE LLENGUA ONLINE
      • PARAULES EN CASTELLÀ DE LA A A LA Z
      • ACTIVITATS PER TREBALLAR LLETRA A LLETRA
      • CANTEM CONFINATS A CASA
      • ARTICLES SOBRE MÚSICA I LOGOPÈDIA
      • BALLEM TOT APRENENT CONCEPTES D'ESPAI
      • CANTEM: "ESCRIUREM" I ALTRES CANÇONS
      • RECEPTA : ARRÒS AMB LLET
      • VIDEOS D'"APRENEM "
      • WEB CREAEDUCA: MATERIALS MOLT ÚTILS PER TREBALLAR...
      • CANÇONS DE SANT JORDI
      • CONTE DEL CORONAVIRUS
      • ENDEVINALLES
      • PROGRAMES EDUCATIUS DEL CLUB SUPER 3:
      • CONTE: EL PEIX IRISAT
      • ESCRIURE CONTES
      • APLICACIONS PER TREBALLAR LLENGUATGE
      • PROPOSTES PER PRACTICAR L'ESCRIPTURA
      • FITXES DE COMPRENSIÓ LECTORA
      • PROPOSTES DIDÀCTIQUES XTEC
      • CONTE: L'OVELLETA QUE VA VENIR A SOPAR
      • KARAOKE DE LA CANÇO "SANT JORDI ARRIBA..."
      • KARAOKE DE "SANT JORDI, LA PRINCESA, LA ROSA I EL ...
      • LA MONA - RECEPTA
      • ROAL DHAL -BIOGRAFIA I OBRES
      • TORRADES DE SANTA TERESA - TORRIJAS
      • EXPLICAR, ENTENDRE I FER EXPERIMENTS
      • RECEPTA DE BOMBONS
      • VIDEO CONTES DE GIANNI RODARI
      • LINKS DE CONTES A YOUTUBE
      • DISCRIMINACIÓ AUDITIVA -ACTIVITATS
      • TRASTORN ESPECÍFIC DEL LLENGUATGE , TEA, TDAH- INF...
      • LLENGUA DE SIGNES CATALANA ( AGRUPAT PER TEMES) I ...
      • APLICACIONS GRATUÏTES PER A TABLETS Y TELÈFONS AMB...
      • CONTE PELS PETITS - EL PATUFET
      • JCLIC DE LOGOPEDES
      • LOTOS D' ARASACC PER TREBALLAR ELS FONEMES
      • LSE: VIDEOS D'ARASAAC
      • MATERIALS D'ARASAAC PER TREBALLAR ELS FONEMES
      • FONEMA A FONEMA
      • SÍL.LABES TRAVADES -GRUPS CONSONÀNTICS
      • COM MILLORAR EL TREBALL DE L'EXPRESSIÓ ORAL
      • JOCS D'EXPRESSIÓ ORAL I ESCRITA
      • ASSOCIACIÓ FRASES EN LLETRA LLIGADA I DIBUIXOS
      • RELACIONAR SUBJECTE I PREDICAT - FORMACIÓ DE FRASES
      • QUÉ ÉS LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA?
      • JOCS PER ESTIMULAR LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA
      • LECTURA DE TEXT I COMPRENSIÓ LECTORA
      • SEQÜÈNCIES GRÀFIQUES PER ORDENAR I EXPLICAR
      • LECTURA I COMPRENSIÓ DE FRASES- ASSOCIA IMATGE I ...
      • COMUNICACIÓ - PROPOSTA DE TEMES DE CONVERSA
      • DAUS FONOLÒGICS
      • CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA
      • EXPRESSIÓ ORAL- TEMA: ELS CONTENIDOR -ON VA CADA...
      • PASTÍS CASOLÀ FET AMB GALETES, MAIZENA, SUCRE, OU...
      • BLOGS INTERESSANTS
      • BLOGS DE JOCS I ACTIVITATS LOGOPÈDIA
      • ACTIVITATS JCLIC PER A TOTS ELS NIVELLS
      • PASTÍS DE CARBASASSÓ
      • CONTE: EL MAG DELS ESTELS (GIANNI RODARI)
      • LA LLEGENDA DE SANT JORDI
      • RECEPTA DE PÀ DE PESSIC
    • ►  marzo 2020 (20)
Con la tecnología de Blogger.